Flori ofilite? Readu-le la viață în 5 minute fără chimicale

Poate tu știi deja ce m pe cale să-ți spun, mai ales dacă ai lucrat în florărie.



Dar eu nu știam până când n-am descoperit singură din greseala...
Băi, când mă gândesc câte flori am aruncat care mai aveau încă viață... îmi mănânc mâinile de ciudă.

Zilele trecute am primit niște trandafiri roșii superbi. Eram așa de bucuroasă...

După 3 zile erau deja pleoștiți.
Am zis că nu-i adevărat.

M-am uitat la ei și m-am întristat tare. I-am ținut câteva ore așa pleoștiți. Apoi n-am mai putut că mereu îmi aruncam ochii la ei.
M-am ridicat, i-am luat din vază și m-am dus la coș. Dar nu intrau că aveau coada lungă.
Am încercat să-i rup în 3 ca să intre, dar aveau spini și m-am înțepat grozav.
Așa că am luat foarfecul de bucătărie și le-am tăiat cozile la cum vezi în imagini.

Am aruncat tulpinele și stăteam ca o bleagă uitându-mă la florile rămase pe masă.
Băi, nu mă-nduram să le-arunc deloc.
Păreau așa gingașe și... ca niște copii supărați.



Le-am luat și le-am pus într-o vază de cristal mică.
Aveam 4 că unu mai era încă în viață și a rămas în vaza lui mare singur în camera mea.

Am pus acești 4 trandafiri micuți în această vază scumpă și m-am dus să aranjez în cameră. După circa 5-6 minute, m-am dus să-mi fac o cafea. Lăsasem vaza lângă mașina de cafea.
Nu mi-a venit să cred când am văzut că și-au ridicat capurile ca și cum atunci ar fi fost tăiați.

3... 3 își ridicaseră capul. Unul nu.

M-am uitat trist la el, am luat foarfecul și-am mai tăiat 1 cm din coadă. Apoi l-am pus singur într-o văzuță numai ai lui. Așa să văd ce face.
5 minute după, avea capul sus.
Cred că nu a vrut să stea cu cei 3 frați ai lui. Era număr par. Nu-i bine.
Și asta fără să fi pus aspirine, clor și altele.



Acum mi-a părut rău că le-am tăiat cozile așa de scurte din prima. Trebuia să le tai numai 2-3 cm și tot așa. Dar era prea târziu.

Dar, în apărarea mea, am mai avut un trandafir care nu se pleoștise imediat.
Așa că atunci când și-a lăsat căpușorul frumos în jos, am tăiat 10 cm din codiță.
Ce crezi?
15 minute după, nu-și revenise.



I-am mai tăiat 10 cm și numai atunci și-a revenit.


Băi, ăsta nu-i un secret că imediat ce-am observat chestia asta faină, mi-am amintit cum vedeam în filme femeile de casă tăind cozile la flori în fiecare zi câte puțin.
Cum de nu m-am gândit până acum nu știu... Dar uite că nu m-am gândit.

Deci ca să dublezi, și chiar să triplezi viața florilor din buchet, mai ales a trandafirilor, trebuie să le tai puțin din coadă în fiecare zi, sau o dată la două zile. Cum ai chef și timp.

Au țintut așa încă vreo 10 zile.

Cică dacă le schimbi apa în fiecare țin și mai mult. Eu n-am observat chestia asta.

Oricum ar fi, florile în vază nu pot avea viață veșnică.


***
— Îți plac versurile ironice? 
Apasă aici. 

***
— Te-ai abonat la scrisoare? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF.
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Te rog să notezi că înscrierea va fi pe eumerit.blogspot.com. 


***
— Ți-am fost de folos?
TE ROG dă un like, share, lasă un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la fomidabila pagină de Facebook. O găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. Nu știu ce-i cu ea. 

Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche