Ce să faci când ai grețuri - Tratamente naturale

Ți se întâmplă vreodată să ai grețuri din bun senin? 
Poate pentru că ai mâncat prea mult sau ți-a picat ceva rău la stomac? 

Eu am suferit de grețuri vreme de 5 ani din viața mea.
Mă trezeam noaptea din somn din cauza atacurilor de vomă, dar atacurile apăreau din bun senin la orice oră și în orice ocazie.
Mi-a trebuit mulți ani să-mi dau seama de ce mi se întâmpla asta.
O pastilă pe care o luam în fiecare zi îmi provoca senzația de greață și atacurile de vomă.
Era de-ajuns un miros mai intens: de mâncare, parfum, cremă, benzină, smog, ca să mă mă dea peste cap.

Mă dusesem la doctor, bineînțeles, ba chiar de mai multe ori, dar nimeni nu s-a gândit că putea fi de la pastilă, de aceea mi-au scris alte pastile ca să-mi blocheze greața.

Am încercat vreo câteva zile și apoi am renunțat, nu numai pentru că nu-și făceau efectul, dar pentru că nu sunt fan medicamente.
Așa că am încercat foarte multe chestii ca să ies din starea aia de greață permanentă.

În acest post nu-ți spun tot ce-am încercat eu pentru că nimic nu a funcționat în afară de 2 lucruri care mi-au salvat și viața cred. Eram într-o stare deplorabilă. Vărsam atât de des...

Îți voi da o listă de remedii naturale ce sunt folosite cu mult succes de mulți oameni ce cunosc.
Încep cu cele mai faimoase, și la final îți spune ce fac eu să-mi treacă greața:

  • bea suc de lămâie cu apă sau felii de lămâie. Și grapefruit are același efect, lime, sau chiar feliile de kiwi
  • inspirarea profundă repetată până senzația de vomă dispare (de 10-15 ori). Atenție mare căci acest lucru te poate face să leșini, stai lângă un perete și lângă o toaletă 
  • țineți respirația câte 10 secunde cu intermitență
  • bea ceai de chimion, cimbru, busuioc
  • ia o linguriță de scorțișoară amestecată cu miere. Sau pune-n ceai 
  • mestecă cuișoare sau bea tinctură de cuișoare. Luptă împotriva multor afecțiuni. 
  • bea ceai de ghimbir 
    Imagini pe de Pixabay
  • ceai de semințe de coriandru  
  • compot de vișine sau vișine proaspete 
  • înghețată de iaurt

Ce fac eu gratis și fără niciun efort este să casc. Îmi vine natural pentru că organismul meu a developat singur acest sistem de combatere a greței în momentul în care am renunțat la pastila ce mi s-a prescris pentru ea. 

De obicei casc aproape încontinuu vreme de 5-10 minute. Mă doare maxilarul și-mi dau lacrimile, dar se merită. Mai nasol este dacă ești în public.
Dar decât să vomiți peste alții sau prin încăperi varie, nu mai bine caști? 
Ce-ți pasă ce zic sau gândesc alții? 
Eu nu sunt în pielea ta.

De regulă, căscatul se oprește de la sine când greața dispare. 
Încearcă și vei nota imediat cum dispare puțin câte puțin cu fiecare căscat. 
Dacă nu poți căsca în mod natural, uită-te la câteva fotografii sau video-uri în care oamenii cască. Căscatul este molipsitor. Casc la greu scriind acest post. 

Și câteodată rod gumă, sau ambele ca să-mi treacă și mai repede. 

Dar, când ești aproape de a voma, cel mai bine este să verși și sufletul din tine. 
Greața va dispărea ca prin farmec. 
Da, știu, vomitatul nu este plăcut absolut deloc.
Personal, îmi vine să plâng și să mă dau cu capul de pereți când am grețuri puternice căci știu că cea mai rapidă soluție este să vomit. Și o fac plângând că nu vreau să stau toată ziua simțindu-mă mizerabil.
10 minute de vomitat cu intermitență este mai bine decât 24 de ore de greață constantă.
Evident că asta-i valabil doar pentru stările trecătoare. Dacă ești gravidă nu prea ai cum scăpa așa ușor.

Însă, te rog să te adresezi unui medic dacă stările de vomă sunt dese căci pot fi semnul unor afecțiuni grave. Nu amâna. Mai bine să previi decât să tratezi. Zic eu.





***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri (îmi place, distribuie) pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

Și dacă apreciezi munca mea, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima la cărți, articole, etc.?
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

Sunt peste tot, da.
Mă mir că am timp să respir.

Stai, nu știi cum să mă cauți? 
Scrie în orice motor de căutare sau pe platformele the socializare Author Cristina G.  (neapărat cu punct după G.). 



***
Dacă ești interesat de cărțile mele de bucate (dar nu numai) aici ai titlurile pe care le găsești pe Amazon, Google books și le poți căuta în orice motor de căutare. 
Scrie numele meu - Cristina G. - alături de titlu ca să apară mai repede. 
  1. Cele mai Populare Retete ale Bunicii Invatate de la Mama: Mancaruri Nostalgice
  2. Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
  3. Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  4. Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  5. Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  6. 41 de Rețete fără Gluten
  7. 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
  8. 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
  9. 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  10. 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  11. 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  12. 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  13. 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători
  14. Trucuri Naturale de Frumusețe și Sănătate
  15. Îmi Curg Mucii Deci Exist - Umor Negru

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să te ții la curent cu inițiativele mele interesante și să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche